Algemeen

Filter berichten:

Wanneer zijn werkzaamheden support en wanneer consultancy?

Vragen met betrekking tot de werking van PRO.FILE en de integraties, het opvolgen van oplossingen voor bugs en het vinden van workarounds en vragen over instellingen en configuratie (het hoe), valt onder support

Klantspecifieke aanpassingen (maatwerk), Inrichting van PRO.FILE (het doen), het installeren of updaten van PRO.FILE software, vragen over de back-end van PRO.FILE, het uitdenken van bedrijfsprocessen en werkwijzen en bug fixing van maatwerk valt onder consultancy.

Hoe kom ik aan een login?

Over het algemeen krijgt u een login bij ons als er een product wordt aangeschaft. Mocht dit niet zo zijn, of bent u de login kwijt, neem dan contact met ons op.
Neem contact op ->

Waarom krijg ik een 404 foutmelding als naar de PLM Xpert helpdesk wil?

Dit kan meerdere oorzaken hebben.

  1. De poort: 8443 wordt geblokkeerd door uw firewall
  2. De webbrowser is verouderd

Waarom heb ik een login voor de website en een login voor support?

De website login is bedoeld voor de klantportal van onze website. Hier kunt u extra informatie en downloads vinden.
De support login is voor ons support programma Sysaid. Hier kunnen incidenten worden aangemeld mochten deze zich voordoen.

Wat is de laatste PRO.FILE versie?

De laatste versies en updates kunt u terug vinden binnen de klantportal onder Release Notes.

Algemeen

FAQ documenten ten behoeve van beveiliging van uw PRO.FILE systeem

Middels onderstaande FAQ-documenten voorzien wij u van alle noodzakelijke informatie waarmee u uw systeem kunt beveiligen. Gebruik de verstrekte informatie alstublieft om daarmee na te gaan of uw IT systeem reeds goed is beveiligd of extra acties noodzakelijk zijn.

FAQ 725127 – Securing SQL login in the Profile 10.x environment – Version 01
FAQ 726982 – PRO.FILE 10.4 user protection – Version 01

Terug naar de lijst