Filter berichten:
Vragen met betrekking tot de werking van PRO.FILE en de integraties, het opvolgen van oplossingen voor bugs en het vinden van workarounds en vragen over instellingen en configuratie (het hoe), valt onder support
Klantspecifieke aanpassingen (maatwerk), Inrichting van PRO.FILE (het doen), het installeren of updaten van PRO.FILE software, vragen over de back-end van PRO.FILE, het uitdenken van bedrijfsprocessen en werkwijzen en bug fixing van maatwerk valt onder consultancy.
Over het algemeen krijgt u een login bij ons als er een product wordt aangeschaft. Mocht dit niet zo zijn, of bent u de login kwijt, neem dan contact met ons op. Neem contact op ->
Dit kan meerdere oorzaken hebben.
De website login is bedoeld voor de klantportal van onze website. Hier kunt u extra informatie en downloads vinden. De support login is voor ons support programma Sysaid. Hier kunnen incidenten worden aangemeld mochten deze zich voordoen.
De laatste versies en updates kunt u terug vinden binnen de klantportal onder Release Notes.
Middels onderstaande FAQ-documenten voorzien wij u van alle noodzakelijke informatie waarmee u uw systeem kunt beveiligen. Gebruik de verstrekte informatie alstublieft om daarmee na te gaan of uw IT systeem reeds goed is beveiligd of extra acties noodzakelijk zijn.
FAQ 725127 – Securing SQL login in the Profile 10.x environment – Version 01 FAQ 726982 – PRO.FILE 10.4 user protection – Version 01
Terug naar de lijst