Algemeen

Filter berichten:

Hoe kom ik aan een login?

Over het algemeen krijgt u een login bij ons als er een product wordt aangeschaft. Mocht dit niet zo zijn, of bent u de login kwijt, neem dan contact met ons op.
Neem contact op ->

Waarom heb ik een login voor de website en een login voor support?

De website login is bedoeld voor de klantportal van onze website. Hier kunt u extra informatie en downloads vinden.
De support login is voor ons support programma Sysaid. Hier kunnen incidenten worden aangemeld mochten deze zich voordoen.

Algemeen

FAQ documenten ten behoeve van beveiliging van uw PRO.FILE systeem

Middels onderstaande FAQ-documenten voorzien wij u van alle noodzakelijke informatie waarmee u uw systeem kunt beveiligen. Gebruik de verstrekte informatie alstublieft om daarmee na te gaan of uw IT systeem reeds goed is beveiligd of extra acties noodzakelijk zijn.

FAQ 725127 – Securing SQL login in the Profile 10.x environment – Version 01
FAQ 726982 – PRO.FILE 10.4 user protection – Version 01

Terug naar de lijst