Document en e-mail beheer

Document en e-mail beheer

Met de oplossingen binnen PRO.FILE heeft u moeiteloos de juiste documenten in de juiste versie op het juiste moment

Documenten en E-mails moeten snel beschikbaar zijn voor de communicatie met klanten of leveranciers. Herkent u het probleem dat contracten of correspondentie vaak alleen kunnen worden gevonden met aanzienlijke inspanningen en dat verouderde documenten leiden tot verkeerde beslissingen?
PRO.FILE creëert transparantie en versnelt bedrijfsprocessen

  • Met zoekfuncties, classificatie en visualisatie van documenten zijn documenten eenvoudig te vinden.
  • PRO.FILE draagt zorg voor het ontsluiten van valide documenten in de correcte versie en status.
  • PRO.FILE verwerkt e-mails uit de persoonlijke e-mail inbox en koppelt deze aan (klant) projecten bereikbaar en inzichtelijk voor de gehele organisatie.
    Met de oplossingen binnen PRO.FILE heeft u moeiteloos de juiste documenten in de juiste versie op het juiste moment.

Taxonomy – sleep en link e-mail in PRO.FILE
PRO.FILE Taxonomie zorgt ervoor dat documenten snel kunnen worden opgevraagd op basis van gemeenschappelijke kenmerken. Deze innovatieve technologie zorgt voor de automatische classificatie van e-mails en documenten in PRO.FILE. Gebruikers kunnen binnenkomende en uitgaande e-mails direct vanuit de eigen Outlook-inbox toekennen aan PRO.FILE. De e-mails worden automatisch geclassificeerd en ingedeeld in de juiste klant of project map.

Voordelen:

  • Niet meer handmatig in hoeven vullen van kenmerk velden
  • Alle verplichte velden zijn correct ingevuld en in overeenstemming met het bedrijfsbeleid
  • Het systeem kan worden georganiseerd om e-mails op te slaan in de map PRO.FILE favorieten
  • Het vermindert de belasting van Outlook inbox
  • Iedereen kan gebruik maken van slepen en neerzetten om documenten op te slaan zonder een leercurve.
  • Eenvoudig te configureren: De toewijzing van project nummer, klantnummer, documenttype en andere kenmerken kan worden gedaan in de beheerconsole. Er is geen programmering nodig.

Check-in en Check-out
De ‘Check-in’ en ‘Check-out’ functionaliteiten verzekeren dat CAD-modellen en documenten niet gelijktijdig door meerdere personen worden gewijzigd.

  • Problemen die ontstaan doordat wijzigingen worden overschreven door medewerkers die tegelijkertijd aan hetzelfde bestand werken komen niet meer voor.
  • Wijzigingen in een document of een CAD-model worden opgenomen in een change-log zodat er inzage is in wat de wijziging is en wanneer en door wie de wijziging is doorgevoerd.

Uw voordelen: volledig inzicht in wijzigingen, bereiken van de hoogste kwaliteit en snelle doorlooptijden door het vermijden van onnodige wijzigingen

Meer oplossingsrichtingen binnen PRO.FILE:

Powered by:
Advies nodig? Neem contact op