Klantportaal

Persoonlijke service met impact. Altijd en overal de nieuwste software en support.

PLM Xpert klanten kunnen rekenen op uitgebreide ondersteuning bij de inzet van PRO.FILE. Zij profiteren van een uitgebreid scala aan mogelijkheden om de functionaliteit van de PRO.FILE software maximaal te benutten. Onze Xperts verlenen support voor alle ondersteuningsvragen die gaan over de inzet en de toepassing van PRO.FILE in de organisatie. Wij helpen u graag bij het operationeel houden van PRO.FILE.

PLM Xpert helpdesksysteem

Ons helpdesksysteem registreert uw Service Request en informeert u over de voortgang. De deskundige technische medewerkers van onze helpdesk zijn tijdens werkdagen en kantooruren bereikbaar.
De Xperts kunnen ook op afstand met u meekijken en eventueel uw systeem overnemen.
Voor een goede ondersteuning maakt PLM Xpert gebruik van een Teamviewer Client. Met dit hulpmiddel kan een helpdesk medewerker van PLM Xpert op uw systeem meekijken om uw vragen te beantwoorden en het systeem te analyseren.
Alvorens de remote diagnose tool te gebruiken, maakt u contact met de helpdesk medewerkers per telefoon. Geef onze helpdesk medewerker uw 'ID' door die wordt weergegeven in het 'allow remote control' veld.

U kunt op verschillende manieren uw ondersteuningsvragen bij ons aanmelden:
• Per telefoon: +31 (0)182 350 441
• E-mail: support@plmxpert.nl
• Direct via het helpdesksysteem
In onze Readme PLM Xpert Helpdesk kunt u nalezen op welke wijze u gebruik kunt maken van ons helpdesksysteem. Gebruik onderstaande knop om naar het helpdesksysteem te gaan en de readme te lezen.
Wij zijn u graag van dienst!
Ga naar ons Helpdesksysteem

Meer kennis nodig over PRO.FILE? Neem deel aan onze trainingen:
Meer over onze trainingen

Door de informatie en de diensten op PLMXpert.nl te gebruiken gaat u akkoord met onze privacy policy en de voorwaarden hierin opgenomen.