Klantenportaal

PLM Xpert klanten kunnen rekenen op uitgebreide ondersteuning bij de inzet van PRO.FILE. Zij profiteren van een uitgebreid scala aan mogelijkheden om de functionaliteit van de PRO.FILE software maximaal te benutten. Wij helpen u graag met onze hoogwaardige ondersteuning bij het operationeel houden van PRO.FILE.

Onze PRO.FILE klanten kunnen terecht bij de Xperts voor alle ondersteuningsvragen die gaan over de inzet en de toepassing van PRO.FILE in de organisatie. Ons helpdesksysteem registreert uw Service Request en informeert u over de voortgang. De helpdesk is tijdens werkdagen en kantooruren bezet door deskundige technische medewerkers.

Zij kunnen ook op afstand met u meekijken en eventueel uw systeem overnemen.

U kunt op verschillende manieren uw ondersteuningsvragen bij ons aanmelden:
• Per telefoon: +31 (0)182 350 441
• E-mail: support@plmxpert.nl
• Direct via het helpdesksysteem

 In onze Readme PLM Xpert-Helpdesk kunt u nalezen op welke wijze u gebruik kunt maken van ons helpdesksysteem.

Wij helpen u graag!

1. Ondersteuning op afstand

Voor een goede ondersteuning maakt PLM Xpert gebruik van een Teamviewer Client. Met dit hulpmiddel kan een helpdesk medewerker van PLM Xpert op uw systeem meekijken om uw vragen te beantwoorden en het systeem te analyseren.

Alvorens de remote diagnose tool te gebruiken, maakt u contact met de helpdesk medewerkers per telefoon. Geef onze helpdesk medewerker uw 'ID' door die wordt weergegeven in het 'allow remote control' veld.

Download de Teamviewer Client:

http://download.teamviewer.com/download/version_11x/TeamViewerQS.exe

TeamViewer voor support op afstand TeamViewer voor uw
support op afstand!

2. PROCAD support Portal

PROCAD Support Portal – voor software en materialen
PRO.FILE gebruikers hebben exclusief toegang tot alle beschikbare materialen. Na registratie (aanvraag verloopt via PLM Xpert) heeft u toegang tot:
• FAQ
• Manuals
• Emergency Licenses
• Product Release schedules
• Software; releases, updates, Service Packs

3. Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen - FAQ
Verder kunt u 24 uur per dag gebruik maken van de Frequently Asked Questions (FAQ). Vaker voorkomende vragen over het gebruik of de administratie van PRO.FILE zijn in deze FAQ opgenomen.