PLM Xpert Klantportaal

PLM Xpert klanten kunnen rekenen op uitgebreide ondersteuning bij de inzet van PRO.FILE. Zij profiteren van een uitgebreid scala aan mogelijkheden om de functionaliteit van de PRO.FILE software maximaal te benutten. Onze Xperts verlenen support voor alle ondersteuningsvragen die gaan over de inzet en de toepassing van PRO.FILE in de organisatie. Wij helpen u graag bij het operationeel houden van PRO.FILE.

Het PLM Xpert Helpdesksysteem is vernieuwd!

Het is nu nog gemakkelijker om een verzoek of vraag in te voeren en terug te vinden.

Heeft u nog geen account? Neem dan contact met ons op.

Onze PRO.FILE klanten kunnen terecht bij de Xperts voor alle ondersteuningsvragen die gaan over de inzet en de toepassing van PRO.FILE in de organisatie. Ons helpdesksysteem registreert uw Service Request en informeert u over de voortgang. De helpdesk is tijdens werkdagen en kantooruren bemand door onze deskundige technische medewerkers. Zij kunnen ook op afstand met u meekijken en eventueel uw systeem overnemen.

U kunt op verschillende manieren uw ondersteuningsvragen bij ons aanmelden:
• Per telefoon: +31 (0)182 350 441
• E-mail: support@plmxpert.nl
• Direct via het helpdesksysteem  Gebruik de button 'log in op het PLM Xpert Helpdesk systeem' rechts op deze pagina.

 In onze Readme PLM Xpert-Helpdesk kunt u nalezen op welke wijze u gebruik kunt maken van ons helpdesksysteem.

Bent u van plan te upgraden naar PRO.FILE 8.7 of is uw upgrade inmiddels voltooid?

Neem dan deel aan de PRO.FILE 8.7 Key-user / Admin-training. Aanmelden kan via de button 'PRO.FILE 8.7 Key-User Training' rechts op deze pagina.

 

Door de informatie en de diensten op PLMXpert.nl te gebruiken gaat u akkoord met onze privacy policy en de voorwaarden hierin opgenomen.

1. Ondersteuning op afstand

Voor een goede ondersteuning maakt PLM Xpert gebruik van een Teamviewer Client. Met dit hulpmiddel kan een helpdesk medewerker van PLM Xpert op uw systeem meekijken om uw vragen te beantwoorden en het systeem te analyseren.

Alvorens de remote diagnose tool te gebruiken, maakt u contact met de helpdesk medewerkers per telefoon. Geef onze helpdesk medewerker uw 'ID' door die wordt weergegeven in het 'allow remote control' veld.

Download de Teamviewer Client:

 

https://download.teamviewer.com/download/TeamViewerQS.exe

 

TeamViewer voor support op afstand TeamViewer voor uw
support op afstand!

2. PROCAD support Portal

PROCAD Support Portal – voor software en materialen
PRO.FILE gebruikers hebben exclusief toegang tot alle beschikbare materialen. Na registratie (aanvraag verloopt via PLM Xpert) heeft u toegang tot:
• FAQ
• Manuals
• Emergency Licenses
• Product Release schedules
• Software; releases, updates, Service Packs

3. Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen - FAQ
Verder kunt u 24 uur per dag gebruik maken van de Frequently Asked Questions (FAQ). Vaker voorkomende vragen over het gebruik of de administratie van PRO.FILE zijn in deze FAQ opgenomen.