Filter berichten:
Vragen met betrekking tot de werking van PRO.FILE en de integraties, het opvolgen van oplossingen voor bugs en het vinden van workarounds en vragen over instellingen en configuratie (het hoe), valt onder support
Klantspecifieke aanpassingen (maatwerk), Inrichting van PRO.FILE (het doen), het installeren of updaten van PRO.FILE software, vragen over de back-end van PRO.FILE, het uitdenken van bedrijfsprocessen en werkwijzen en bug fixing van maatwerk valt onder consultancy.
Over het algemeen krijgt u een login bij ons als er een product wordt aangeschaft. Mocht dit niet zo zijn, of bent u de login kwijt, neem dan contact met ons op. • E-mail: support@plmxpert.nl • Telefoon nummer: +31 (0)85 202 9300
Dit kan meerdere oorzaken hebben.
De website login is bedoeld voor de klantportal van onze website. Hier kunt u extra informatie en downloads vinden. De support login is voor ons support programma Sysaid. Hier kunnen incidenten worden aangemeld mochten deze zich voordoen.
De laatste versies en updates kunt u terug vinden binnen de klantportal onder Release Notes.
De specifieke systeemvereisten voor uw PRO.FILE Software vindt u terug in onderstaande document.
Blijf beveiligd en voorbereid Onderstaande documenten zijn voor u beschikbaar en voorzien u van alle noodzakelijke informatie rondom PRO.FILE 10.4 gebruikersbescherming. FAQ 725127 – Securing SQL login in the Profile 10.x environment – Version 01 FAQ 726982 – PRO.FILE 10.4 user protection – Version 01
Neem contact met ons op. Wij zijn u graag van dienst,
Met onze succesvolle aanpak zorgen wij voor het optimale rendement van PRO.FILE bij haar klanten. Met meer dan 100.000 werkplekken behoort PRO.FILE inmiddels tot de toonaangevende DMS/PLM systemen in het MKB en groter Middenbedrijf.
Terug naar de lijst